Ez történt 2021-ben

By on
In Uncategorized /

Az egyesület a tavalyi évben a kialakult járványhelyzet mellett is számos programot, rendezvényt valósított meg, melyekre szívesen tekint vissza. Reméljük, hogy ez Önök számára is hasznos, érdekes lesz.

Az év első negyedében nem szerveztünk közös személyes programokat. Így az online térbe szorultunk, itt tartottuk a kapcsolatot tagjainkkal. Tematikus, havi online fogadóórát, és a jelenleg is nagy érdeklődésnek örvendő gasztro vlogot indítottunk útjára. Mindemellett létrehoztuk YouTube csatornánkat, ahová rendszeresen töltünk fel anyagokat archívumunkból.

Az első közös túrára májusban került sor, melynek során Zelemérre kirándultak tagjaink.

A nyári hónapokban sok, már megszokott és új eseményt sikerült megszervezni, lebonyolítani.

Júniusban a Hajdúdorogi Körzeti Csoport látogatott el az Orosz Tanyára, ahol megismerkedtek a tanya körül élő állatokkal, és a sajtkészítés rejtelmeibe pillantottak be.

A Hajdúszoboszlói Körzeti csoport tagjai „buszos túrát” szerveztek. Az első állomás a Bükkszentkereszti „Füves Gyuri bácsi” volt, ezt követően pedig Lillafüred és a Miskolci Kohász Múzeum.

A kultúrát kedvelők összekötve ezt egy kis sétával Szentlászlófalvát, Debrecen egyik városrészének utcáit barangolták be.

A hónap végén Püspökladány és Tiszafüred strandjai újból várták tagjainkat egy-egy fürdőzős napra.

Júliusban a Városligetben található Vakok kertje nyitotta meg kapuit egyesületünk érdeklődő tagjainak.

Augusztusban a Hajdúszoboszlói Körzeti Csoport szervezett egynapos kirándulást Szentendrére, ami a helyi nevezetességek felfedezése után egy sétahajókázással zárult. A hónap végén pedig meglátogatták a Hajdúszoboszlói Bocskai István Múzeumot- Kirándultunk még Esztergomból Zebegénybe hajóval és meglátogattuk a Bazilikát is. Aki az egri várat szerette volna megnézni az sem maradt program nélkül.

Az őszt most is az egyesületi sportnappal indítottuk. Itt minden résztvevő egyénileg mérte össze tudását. Az összes feladatot teljesítők sorsolás útján részesültek ajándékban. A rendezvény ideje alatt segédeszköz bemutatót szerveztünk, ahol a termékek megrendelésére is volt lehetőség.

Az év során az egyesület mind a 9 körzeti csoportja megszervezte segédeszköz bemutatóját, hozzájárulva ezzel is tagjaink széleskörű tájékoztatásához. A csoportvezetők – ahogy a veszélyhelyzet engedte – rendszeresen fogadóórát tartottak, illetve színvonalas szabadidős és kulturális programokat szerveztek.

A szemléletformáló programok száma az előző évekhez képest növekedett, így 33 alkalommal, 711 főhöz sikerült közelebb vinni a látássérült emberek mindennapjait.

Az elektronikus hírlevelet összesen 56 alkalommal kapta meg a 747 feliratkozó.

Bízunk abban, hogy akik bekapcsolódtak bármely kulturális, sport vagy akár online rendezvényünkre, feledhetetlen élményekkel lettek gazdagabbak, akik pedig nem azokat szeretettel várjuk programjainkra!

Reméljük, hogy az idei évben több lehetőségünk lesz a személyes találkozásokra, rendezvényekre.

További egészségben, örömben gazdag 2022-es évet kíván a LÉARE csapata.